3 Nisan 2010 Cumartesi

Merhaba

Kime veya kimlere Merhaba bilmiyorum; ilk defa bir blogum oldu ne yazılır bilmiyorum yada ne yazılmaz. blogum okunulacakmı izleyen olacakmı onuda bilmiyorum işin garibi zaten takip edilmek ve izlenmekten nefret ederim o yüzden hiç bir arkadaşım yada yakınım bloglarımıda bilmiyor. Ne biçim bir blog adı derseniz öyle çünkü yemek yapmayı ve yemek yemeyi seven ben maalesef yemek yedikçe çirkinleşiyorum bu yüzden her pazartesi olduğu gibi bu pazarteside bir diyete başlıyorum ve bu sefer hepinizi yardıma çağırıyorumki vazgeçmeyeyim veya bozmayayım. Çünkü 1999 yılında evlendiğimde 65 kg olan ben (yani zaten balık etiydim) oğullarıma sahip olmak için yediğim ilaç iğne v.s. ler ve yemeyi sevmem sayesinde şu anda tem 86 kg yım size burada gün gün diyet ve hayat maceralarımı anlatacağım (bu arada ilk defa diyet yaptığımı sanmayın 2004 yılından beri DR da gittim Zayıflama ilacıda kullandım bin defa diyetede başladım ama sonuç hep hüsran) eğer giripte bunları okuyan olursa lütfen bana kendi deneyimlerinden bahsetsinler şimdilik bu kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder